
ONZE DIENSTEN
OVERZICHTELIJK EN TRANSPARANT BEHEER
Het Nieuwe VvE Beheer biedt een ruim pakket aan diensten aan waardoor we iedere VvE van dienst kunnen zijn.
FINANCIEEL BEHEER
Financieel beheer:
-
Accorderen van facturen en uitvoeren van betalingen
-
Administratie van de bankrekeningen
-
Debiteuren administratie en signaleren van betalingsachterstand
-
Innen van de servicekosten (via automatische incasso)
-
Beheren van de reserves
-
Opstellen en per email verzenden van de jaarstukken (exploitatierekening, balans en begroting)
ADMINISTRATIEF BEHEER
Administratief beheer:
-
Bijhouden van ledenregister
-
Samenstellen agenda voor de ALV
-
Stemmingen voorbereiden
-
Per email toesturen van de vergaderstukken
-
Uitnodiging ALV
-
Notulen
-
Agenda
-
Jaarstukken
-
-
Notulen online beschikbaar stellen op uw persoonlijke VvE pagina
-
Verstrekken van gegevens aan notaris bij eigendomsoverdracht
-
Verzorging van de archivering van alle benodigde stukken van de VvE
TECHNISCH BEHEER
Technische ondersteuning:
-
Opvragen en controleren van offertes voor onderhoud
-
Opvragen en controleren van offertes voor verzekeringen
-
Ondersteuning bij opstellen van het Meerjaren Onderhoudsplan
-
Laten verhelpen van technische klachten aan algemene ruimtes tijdens kantooruren
-
365 dagen per jaar, 24-uur per dag calamiteiten dienst
OVERIGE DIENSTEN
Overige diensten van HNVB:
-
Leiden van- en notuleren bij een Algemene Leden Vergadering
-
Opstellen van een Meerjaren Onderhoudsplan
-
Begeleiden van groot onderhoud
-
Afhandelen van schadegevallen ten behoeve van de VvE met verzekerings- en/of nutsbedrijven
-
Verstrekken van juridische adviezen in samenwerking met gerenommeerde notarissen en advocaten
-
Wijzigingen doorgeven aan de Kamer van Koophandel