PROFESSIONEEL EN TRANSPARANT
VVE BEHEER
VOOR GROOT EN KLEIN
 

Onderstaand vindt u een overzicht van onze diensten. Verder vindt u hier alles over onze dienstverlening en hier alles over onze tarieven.

FINANCIEEL BEHEER

ADMINISTRATIEF BEHEER

Accorderen en uitvoeren van betalingen, debiteurenbeheer, innen servicekosten, opstellen jaarrekeningen, begrotingen etc.

Bijhouden ledenregister voorbereiden ALV's, rondsturen uitnodigingen, notuleren, verstrekken informatie aan notaris bij eigendomsoverdracht.

TECHNISCH BEHEER

Opvragen offertes en aanbesteden onderhoud, ondersteuning opstellen MJOP, reparatieverzoeken, 24/7 calamiteitendienst.

REFERENTIES

Met meer dan 170 VvE's in beheer in Amsterdam en Utrecht variërend van 2 tot 350 appartementen kunnen wij op uw verzoek altijd passende referenties aanleveren.

OFFERTE AANVRAGEN

Voor VvE's tot en met 10 appartementsrechten vindt u onze tarieven hier. Voor grotere VvE's maken wij graag binnen één werkdag een offerte voor u.

 
 
 

OVER HET NIEUWE VVE BEHEER

Het Nieuwe VvE Beheer BV is in 2011 opgericht  vanuit de gedachte dat er nog veel te verbeteren viel in deze branche. Het brengen van meer transparantie in het beheer door het standaard aanbieden van een online portaal voor de eigenaren was één van de punten waar er nog grote stappen te maken waren.

Inmiddels staat Annette de Graaf aan het roer, een jonge en daadkrachtige ondernemer die al tijdens haar studie Economie haar entree maakte in het woningbeheer bij startup Wocozon. Dit groeide al snel uit tot een van de grootste zonnepanelen leveranciers voor woningcorporaties in Nederland. Zij ontdekte daar dat haar ambities in het woningbeheer en ondernemen liggen. Mede door haar vele reizen en het wonen in Australië en Engeland weet zij zich goed te mengen tussen alle culturen in groeiend Amsterdam en Utrecht.

 

Wij hebben een eigen VvE beheer platform dat gebruiksvriendelijk en overzichtelijk informatie biedt voor de eigenaren. Op ieder moment van het jaar kunt u zien hoe uw VvE er financieel voor staat. Daarnaast is alle documentatie (van offertes tot splitsingsakte) online opgeslagen en kan HNVB efficiënt werken en een snelle responstijd garanderen. Hierdoor kunt u als VvE uiteindelijk veel daadkrachtiger optreden.

Inmiddels onderscheidt HNVB zich niet meer alleen door een competitieve prijs maar vooral door kwalitatief goed beheer met kennis van zaken. Dit uit zich in snelle responstijd op vragen en reparatieverzoeken, uitstekende technische ondersteuning en grote betrokkenheid vanuit Het Nieuwe VvE Beheer.

HNVB zorgt ervoor dat uw VvE geen zeurende last meer is maar een bijkomstigheid die goed en professioneel wordt georganiseerd waardoor u er geen omkijken meer naar heeft.

Inmiddels weten ruim 170 VvE's samen met ons dat goed en prettig VvE beheer mogelijk is en daar kan uw VvE nu ook van profiteren.

 

Contact

Het Nieuwe VvE Beheer B.V.

 

Bezoekadres Amsterdam:

Prinsengracht 148-H

1015 EB Amsterdam

Postadres:

Postbus 11356

1001 GJ Amsterdam

Bezoekadres Utrecht:

Leidse Rijn 55

3454 PZ Utrecht

E: info@hnvb.nl

T: 020-520 39 63

Calamiteiten buiten kantoortijden: 0800 - 784 83 64

CALAMITEITEN BUITEN KANTOORTIJDEN: 0800 - 784 83 64

Bezoekadres Amsterdam:

Het Nieuwe VvE Beheer B.V.

Prinsengracht 148

1015 EB Amsterdam

 

Postbus 11356

1001 GJ Amsterdam

Bezoekadres Utrecht:

Leidse Rijn 55 

3454 PZ Utrecht 

T: 020-520 39 63

E: info@hnvb.nl